Owl Crochet Plush

Salam..

Happy Monday . ^_^
Uuu.. Dalam seminggu lagi kita akan bertemu Ramadhan..
Rasa berdebar2 pulak kan..

Saya dah kembali semula ber-crochet..
Huhuhu..
Gara-gara nak pegi simpan beg berisi benang kait..
Pabila ternampak bulat-bulat benang tu, tatkala tu juga naik gian semacam je..
Terus duduk dan cuba ingat balik camana cara nak crochet..
Dah dekat setahunj tak ber-crochet..

Kalo nak flashback bole baca entry2 ni:
http://asma-felt-box.blogspot.my/2015/05/my-first-crochet-project.html
http://asma-felt-box.blogspot.my/2015/05/crocheting-my-new-hobby-maybe.html
http://asma-felt-box.blogspot.my/2015/05/projek-krocet-pertama-bahagian-dua.html

Kali ni saya buat projek yang kecik je.
Nak cepat siap..

Apakah projek itu?
Owl Plush Crochet

Tapi tengok la telinga dia tu..
Nak buat burung hantu; jadi burung setan pula.. T___T
Dah silap bajet..

Mesti korang ketawa kan?
Ketawa la puas-puas..
Woo.. wooo... 

Masa jadi gini, dah rasa something wrong je..
Tapi kuteruskan juga perjalanan..

Ingatkan projek kecik ni, cepat la siap..
Rupenye amik 3 hari juga nak complete 
(Bukan full-time tau; free-time je baru buat.. Hehehe)

Betul, kecik je..
Tengok..
Kecik kan saya...

Projek ni simple sangat..
Saya cuma guna tali air dan single crochet je..
Ada minta ajarkan cara buat..


Saya tunjukkan kemudian ya..
Sebab nak adjust balik telinga dia tu..
Patutnya itu ialah telinga tapi jadi tanduk pulak..

Sekarang dalam proses buat sebiji lagi owl plush versi telinga pendek..
Kalo menjadi ni, saya tunjuk patternnya..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama