Poslaju Tracking No Updates


Salam...

Huhuhu...
La ni saya dah macam rajin je pos barang setiap hari...
Bagus2.. Keep up the good work...

Actually, ia takkan berlaku tanpa bantuan suami tersayang...
Bole kata setiap hari dia tanya "ada brg nk pos ke..?".. 
Dan saya yg tak pandai menipu pun menjawab, "Ada, tapi pos esok je la.. Arini Selasa. Kumpul esok je.."
Dan dia jawab, "Arini pun bole..."
Dan akibatnya barang2 tu dipos arini jugak...
Hohohoho...

Semenjak duamenjak ni pun, saya dah start update tracking no kat page FB saya..
Sebenarnya dah lama nak buat; tapi saya ni kan jenis tak berapa nak konsisten, jadi cuba beberapa kali dulu dan nampaknya ia dah mula jadi rutin saya... Yay!!!

So, setiap petang atau malam pada hari saya pos barang, saya akan updatekan Tracking of the Day kat FB Page
Jangan lupa check kat sana ya...
Tapi kalo nak tanya via email atau private message pun bole...
In Shaa Allah saya reply...
Huhuhuhu..

Malam tadi packing up few Starter Pack Felt Craft

10 kaler per pack...
Packing 6 je la.... :P
(aiii, malas betul la dia ni...)

Terpesona ku melihat kaler2mu itu....

Yay, siap!
Nanti ada order, bole capai2 je..
Kan kan kan....

Nak order ,isi borang ea... :>

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama