Update Kedai : Borang Pengesahan Bayaran

Salam..

Harini nak tunjuk Borang Pengesahan Bayaran ataupun saya pendekkan namanya kepada Slip Bayaran yang baru.

Ya, slip bayaran ni dah upgraded.

Borang Pengesahan Bayaran yang Baru
Selepas order dan buat pembayaran, korang terus klik "SLIP BAYARAN" yang kat menu bar tu (bulatan merah)

Kemudian isi:

  • email address
  • Order ID (kalau tak jumpa, boleh check kat email. Ataupun pergi kat "Account". Kat situ ada order history dan tengok nombor order korang.
  • Ni yang baru;
    • Attachkan slip transaksi yang korang amik gambar atau screen shot.

In case tak ada atau terlupa screen shot; takpe, jangan bimbang.
Boleh abaikan.
Nanti sebelum pos saya akan check transaksi tu

Yang tak ada slip transaksi tu, cuma isi bahagian yang seterusnya iaitu:

  • Jenis Bank
  • Jumlah bayaran
  • Tarikh bayaran
Ruangan Baki tu wajib isi ya..
Sebab saya takut terlepas pandang, terutama pada hari yang banyak order.

Semoga Slip Bayaran yang baru ni lebih memudahkan korang..

In case ada apa-apa masalah atau kesusahan, hubungi je saya.

Boleh whatsapp ke 018-379 8330 atau klik Chat Box kat bawah (kat website)

Kepada korang yang bayar melalui Billplz, tak perlu isi borang kat atas.
Notification dorang hantar automatic kepada saya.

Selamat bershopping!

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama