Cute Felt Button MArine Keychain

Salam..

Bila takde idea nak buat keychain apa...?
Tampal je la butang comel ni..

cute jugak camni kan..
Butang ni dah lama gila dalam simpanan..
Tak guna guna pun..

Nak guna pun sayang pulak sebab mahal..
Hohoho..
Kupik betol..


Siap pun!
Jap lagi pos..

Wassalam...

Previous
Next Post »

Copyright

Hakcipta Terpelihara. Dilarang mengeluar ulang atau menggunakan mana-mana kandungan laman ini dalam apa jua bentuk dan apa jua cara sama ada elektronik, cetak, mekanik, fotokopi, rakaman atau pengstoran maklumat termasuk sistem dapat kembali tanpa mendapat kebenaran bertulis pemilik hakcipta.