Yay, app saya telah digunakan.. ^^

Salam..

Ermmm.. Hepi sangat!!
*goyang goyang montot*

Saya dah dapat 4 payment confirmation dari app saya yang kiyut tu!
*goyang dengan lebih laju dan gediks*

Haaa?
Apa?
Tak paham la...

Alaa, slow la dia ni..
Kan saya ada buat ultra soft launching app saya haritu (tengok sini)
Dan sehingga harini dah ada 4 orang yang menggunakan function "Update Bayaran" kat app tu untuk bagitau saya pembayaran telah dibuat..

bulatan merah itu la tempat mereka update bayaran..
Maksudnya, dorang order sudi download app buruk saya tu; serta sudi gunakan fungsi dalam app yang tak seberapa tu..

Ya Allah.. Terharu sangat aku.. *lap ayak mata*

Ni memang betul2 terharu tau..
Dari 2 tahun lepas lagi saya berangan nak ada app sendiri..
Tak sangka selepas belajar punya belajar..
Dapat juga buat satu yang buruk..
Dan kastemer sudi donlod dan gunakannya..

Rasa macam nak terbang je... *(^o^)*

Eleh, 4 je pun..
Ingatkan 400 tadi..

4 pun, namun ia tetap satu permulaan yang baik untuk saya..

Terima kasih banyak-banyak tau..
Sila la gunakan app tu..
Semoga ia mempermudahkan urusan korang..

Kalo ada sebarang masalah, inform je saya kat email, atau whatsapp atau kat fb..
In shaa Allah saya akan sentiasa berusaha menambahbaik sistem di asma-felt-box..

Love uolsss.. Muah!!

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama