Saket kepala.. :(

Salam..

Selamat Hari Isnin..

Pre-order polyester felt telah ditutup tau..
Kejap lagi saya akan order.
In shaa Allah akan sampai dalam 30-60 hari..
Mekasih kepada yg join pre-order ni..

Sejak minggu lepas saya sakit kepala..
Bila dah sakit kepala ni, cam biasa la tak bole fokus..
Nak berfikir ke, nak buat akaun ke, nak membaca ke, nak packing barang ke, nak menjahit ke, semua tak selesa..
Ntah la sama ada masalah mata ataupun memang saya tak sehat..

Kadang2 saya rasa macam ada migrain, tapi ibu selalu cakap "migrain bukan mcm ni, migrain saket sgt."
Mana tau saya tak saket sangat.
Tu yg tak best jadi orang keras ni...
Kita saket pun orang tak tau kan..

Saya dah senaraikan tajuk utk next blog entry; ada 7 tajuk kesemuanya..
Tapi tak dapat tulis sebab saket kepala..
Kalo tulis santai2 camni ok je..
Tak banyak kene pikir sangat..

Semoga saket kepala ni cepat hilang..
Dan saya kembali produktif seperti biasa,,

Amin.,,



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama