Restocked Craft Supply

Salam..

Macam busy sket minggu ni..

Cakap tentang busy saya ada terbaca tentang apakah perbezaan orang yg busy dan orang yang produktif..

Kita selalu cakap, kita busy, busy, busy..
Betul ke..
Atau kita sebenarnya produktif..

Ada pula orang yg clain diri sendiri produtif, tapi sebenarnya busy..

Okay disebabkan saya ni busy sangat, next time saya buat karangan mengenainya..

HArini nak habaq mai beberapa item yg dah restock..
Terpaksa la announce kat sini, tak mau korang tertunggu2..

Apakah barang2 itu..?

Kayu ais krim warna warni yang besar
Untuk buat bookmark..

Brooch 2cm
Untuk buat brooch (obviously)

Ball chain
Eh, yeke ball chain ni..

Iye.. tak caya?
Tengok ni..

Haaa,, nampak..
Ball chain..
Untuk buat gantung2 gantikan keychain dan hp straps

Gunting tajam
Untuk memotong..
Jangan guna untuk potong bawang pulak..
Sangat tak sesuai...

Thread cutter
Untung potong benang time menjahit

Punya la busy sampai mereka semua posing atas tangan gemok saya ni je..
Tak sempat la nak setting studio 
(ceh, studio la snagat, padahal atas meja je pun)

Okay, jap lagi saya update kat website ya..
Yg dah book tu say aakan contact korang, bg masa sikit tau sbb kene search dan scroll balik..
Kalo korang baca ni, bole terus contact saya..
Bole saya pos terus..

Aii,, apa yg busy sangat ni Asma sampai tak menyempat2 ni?
Hehehe..
Apa lagi, siapkan order la..
Patutnya start Sabtu lepas, tapi saya diserang sakit kepala (lagi!), maka 2 hari minggu tu rehat sambil tv tengok saya..
Semalam tak start juga.. Malam tadi surrender makan panadol 2 biji.

Pagi tadi baru start buat..
Naseb baik selalu buat schedule yang ada gap beberapa hari utk kes2 macam ni..
Dapat relax sket..
PAndai tak saya?
Pandai tak?
Puji la sket..
Hemo hemo hemo..

Erm.. tengok la tu..
Busy2 pun nak ajak borak jgk..

Okay, nak order contact saya kat 0183798330
Atau yg paling syok order terus kat asma-felt-box.com

Setiap hari saya pos..

Wassalam..


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama