Pre-Order Polyester Felt

Salam..


Saya nak order felt pada 12hb ni.
Ada sapa2 nak pre-order ni sekali?

Minimum 10 meter/kaler. Nak beli by roll pun bole.


Buat full payment selewat-lewatnya 11hb Oct (Ahad ni); barang dijangka sampai dalam 30-60 hari.
Selepas barang sampai, dan selepas saya pos felt tu, baru korang bayar kos posnya.

Kaler felt sila tengok kat dalam gambar ni ya :

Pre-Order ni maksudnya barang tu belom ada kat tangan saya. Korang bayar dulu, pastu saya bagi bayaran kat kilang, pastu kilang hantar ke kapal, pastu kapal berlayar merentas lautan ke port, pastu lori amik dan hantar kepada saya. Pastu saya packing2 dan hantar ke kurier, pastu kurier pun hantar kepada korang.

Sesiapa yang nak pakai urgent dan tak dapat tunggu 30-60 hari, tidak digalakkan join pre-order ni ya.
Better order yg ready stock. Setiap hari saya pos barang, korang bole terus guna tak perlu tertunggu2
.
Pre-order ni memang lebih murah sebab order secara pukal dan korang buat pembayaran terus, bukan guna modal saya.
Barang yang sampai tu nanti saya akan terus packing dan hantar, ia takkan jadi stok saya. Sesuai untuk korang yang buat craft secara bulk atau buat craft yang besar2 macam beg, busy book, laptop casing dan macam-macam lagi...

Berminat, sila pm atau whatsapp ke 0183798330 menggunakan format berikut:

"Hai Asma. Saya nak pre-order felt
- warna : kuantiti"

Saya akan jumlahkan dan bg no akaun.
Buat pembayaran dan maklumkan jumlah, tarikh, dan jenis bank (nak sertakan slip transaksi pun bole)

Pastu bg nama, alamat dan no tepon

12hb nanti saya submit order tu.

Terima kasih dan selamat berkraf.. ^___^

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama