Plastik Self Seal

Salam..

Selamat Hari Ahad..
Adik2 kat Kelantan, Terengganu, Kedah dan Johor dan start sekolah hari ni kan...
Adik bongsu saya pun dah masuk tingkatan satu tau..
Harini 1st day sekolah. Mungkin utk sesi pendaftaran dan sebagainya..
Teringat 1st time pakai kain baju kurung warna biru muda..
Rasa macam remaja sangat.. Muahahahahaaa.
Tapi sekarang, rasa macam nak remaja semula.. Woohohooo

Semalam dan harini nak rehat2 je..
Malam tadi kabinet dapur, sofa dan kerusi kerja ni dah sampai..
Woo.. pukul 10 malam baru sampai..
Rasa pelik jugak, kenapa pukul 10 malam pun masih deliver barang..
Rajin sungguh dorang keje..

Lepas ni tengok tv bole la duduk atas sofa, bole start memasak sikit2dan yang paling best kat bilik kerja saya ni, kami dpt kerusi yang baru..
Kerusi ni alasnya kusyen dan ada roda, bole pusing2 dan gerak ke sana sini tanpa heret kerusi..
Syoknya!!

Okay la, walaupun harini nak rehat2 tapi nak sambung semula update barang baru..
Barang baru harini ialah self adhesive plastic..
Ada 2 saiz..

Plastik Berpelekat 7x26cm
Ruang dalamnya 7x21cm

Plastik ni muat untuk korang masukkan handmade bookmark yang diperbuat dari kayu aiskrim dan besi tu..
Saya jarang buat bookmark tu.
Beli ni pun sebab haritu ada orang request plastik panjang, alang beli untuk dia saya amik stok banyak terus..

Harga : RM6.00/100pcs

Plastik self adhesive 4x10cm
Ruang dalamnya 4x6cm

Amaran ya..
Plastik ni kecik giler..
Saya beli ni untuk packing brads dan kerongsang butang dan felt yang kecik2 sangat tu..
So, kalo korang ada jual baby brooch ke handmade brooch yang kecik sangat, plastik ni memang sesuai..

Harga: RM3.00/100pcs

Petang nanti kot saya update kat website http://shop.asmafeltbox.com/
Esok saya pi poslaju dalam pukul 2 macam tu tau..
Jadi, bole buat pembayaran sebelom pukul 12 tghari untuk saya pos esok..
Kalo bayar pukul 2 terpaksa pos selasa la..
Esok ada hal sikit petang..

Orait..
Jumpa esok ek..
bye2..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama