RESTOCKED! ALPHABET BEADS

Salam...

Harini dari pagi tadi cuaca panas..
Pukul 9.00 pagi dah terik...
Senoga dalam seminggu ni cuaca di Malaysia panas supaya air bankir kat Temerloh tu dapat mengalir dengan tenang ke laut..

Adik ipar saya dah jumpa doktor kat Kuantan, dan luka dia perlu dicuci selama 10 hari sebelom dijahit kembali..
Dan baby dorang masih kat Temerloh tau..
Saya pun tak tau macam mana adik2 saya ni bole bersabar..
Saya tak cukup sabar..
Mak ayah kat Kuantan seminggu, dan baby yang baru sebulan tu kat Temerloh dgn nenek n atuk dia..
Aiyoooo.. Mesti rindu giler..

Saya ni pun rindu giler kat 2 orang anak buah, apa lagi kalo berjauhan dengan anak sendiri..
Sabar je la...
Allah menguji orang yang layak diuji.. Saya ni tak berapa layak..
Ujian saya dalam bentuk yang berlainan..
Betul tak..? Mesti la betul..

**********

Orait...
Alphabet beads dah restocked

Dah lama juga saya hentikan penjualannya kejap sebab ada beberapa huruf yang popular dah out of stock, dan supplier punya stok pun takde...
Akhirnya, cukup pun semua 26 huruf!
Yippi!


1 set alphabet beads A-Z : RM2.50
Nak pilih huruf? 20sen untuk 1 huruf

Huruf ni saya gunakan untuk perkataan yang kecik sangat kat felt pillow, felt pencil case, felt bookmark, felt fridge magnet dan macam2 lagi..
Apapun korang bole jugak sulam huruf2 kecik tu..
Mana2 je yang sesuai dengan jiwa raga korang..

Okay, saya nak sambung listing barang2..
Ermm.. Nak tau tak..
Saya kan dah tak aktif 2 bulan, produk yang saya listkan kat 1 website ni semuanya dah expired dan delete permanently..
Memamng ada tempoh expired, tapi tak sangka pulak dorang delete terus semuanya kalo tak update dalam satu jangka masa..
Aiii.. Sabar je la..
Terpaksa upload semula satu2..
Woooo..

Owh, saya ada buat 1 mini contest kat sini : https://plus.google.com/103334661417410280011/posts/YTrFXXKNi3c

Sape cepat dia dapat okay..

Wassalam... 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama