New Item: Transfer Paper

Salam..

Kepada korang yang nak buat label ribbon sendiri seperti yang saya tunjukkan haritu kat sini : http://asma-felt-box.blogspot.com/2013/06/tutorial-diy-handmade-label-ribbon.html ; kini korang boleh dapatkan Transfer Paper di Asma-Felt-Box.


Transfer paper ni saiz A4 
Saya guna untuk buat label ribbon je
Biasanya digunakan untuk transfer gambar kat t-shirt

Cara penggunaanya ialah korang boleh tengok kat link kat atas tu..
Kalo nak transfer gambar kat tshirt pun guna cara yang sama, cuma saya tak dapat nak explain detail sebabnya saya belom pernah buat..

Saya guna inkjet printer biasa jenama Canon; namun saya pernah baca kalo nak lagi cantik bole guna dakwat khas
Dakwat tu better korang tanya kat kedai jual printer, saya pun tak pasti namanya

Setakat ni saya print dgn inkjet biasa dan iron kat ribbon, cukup puas hati..

Nak order, boleh whatsapp atau order direct kat asmafeltbox.com
Tak pun isi borang kat bawah ni..

Wokep, jumpa esok..

Wassalam...




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama