New Craft Supply : Rama-Rama Tampalan

Salam...

Minggu ni nak update barang craft supply yang baru-baru...
Giler lama tak update kan.. da la dekat 2 bulan (atau lebih)

Bahan kraf baru pada hari ini ialah:

Tampalan rama-rama
BUTTERFLY EMBELLISHMENT

Tampalan rama-rama ni bukan felt.. Saya pun tak pasti la..
Dia macam kacukan kain dan plastik..

Saiznya 18x19cm
Mixed kaler seperti dalam gambar

HARGA: RM1.50/10pcs
RM13.00/100pcs

Tampalan rama-rama felt yang ada sebelom ni baru je out of stock.. Dan stock baru akan masuk dalam 3 minggu lagi..

Butterfly embellishment ni nak buat apa ek?
Biasanya saya gunakan untuk hiasan pada bantal, pencil case, keychain dan direct je buat brooch atau hair clips.Pastu taruk la butang atau bling bling kat atas rama-rama tu demi menambahkan seri..
Ikot atas kreativiti korang..

Nak order bole direct kat website asma-felt-box.com
Ataupun whatsapp saya : 018-379 8330


Jangan pegi whatsapp Sis Ayuni Rafilah pulak..
Ayuni Rafilah buat catering.. Kalo nak catering baru contact dia tau..
Masakan dia memang menjilat jari.. Nyum nyum..

Dan ramai inbox saya tanya "barang ni nak letak berapa? (harga)", "barang macam ni nak jual berapa?"
Sebenarnya saya tak bole nak jawab soalan tu sebab tuan punya barang tu je yang bole tentukan harga..
Kalo saya suggest, ada yang cakap mahal sangat, ada yang cakap murah sangat...

Apapun, korang bole baca kat SINI. Ada serba sedikit cara nak kira harga produk handmade korang...

Orait, nam sambung tangkap gambar lagi..
Banyak barang ni...
Cuaca pulak sejuk nyaman macam ada salji..
Slow sikit la buat keje..

Slow takpe, asalkan buat kan..
Kikiki..

Jumpa lagi esok..
Tata..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama