Gam UHU

Salam...

Hari ni nak tambah barang baru dalam craft materials..
Barang ni barang biasa-biasa je tau..
Kat kedai runcit pun ada jual..

GAM UHU 7ml
UHU..UHU..
Gam UHU..

Ni gam UHU saiz paling kecik..
Kandungannya 7bulan 7ml atau 7g.

Harga macam harga pasaran..
RM2.00/pc

Harga pasaran Rm2.00 kan..?
Kalo murah sangat bagitau ya, nanti saya naikkan harga..
Hehe.. Gurau je.. :P

Okay la..
Nak order, direct je kat website baru saya ni
Ada orang takot nak order kat situ sebab takot saya tak check..

Jangan bimbang..
Perkara pertama saya check bila online ialah email..
Kat email ada notification order untuk kedua2 website tersebut..
Pastu saya check website pertama, pastu check yang kedua pulak..
Pastu baru la fesbuk..
Pastu offline dan sambung menjahit..

Apapun, korang bole juga order kat whatsapp..
Cuma time saya pulun menjahit nak siapkan urgent order, memang tak dapat check whatsapp..
Itu la sebabnya saya guna website ni sebagai assistant saya..
Semua harga ada kat dalam tu dan jumlah dia calculatekan sekali..
Kalo nak upah admin, masih belom mampu lagi..
In shaa Allah satu hari nanti...
^_^

Jadi kalo tak urgent, bole order kat whatsapp ya..
Nanti dah settle keje saya akan check dan reply satu2..
Tapi kalo nak cepat2 pos harini atau esok, better order kat website..
Nanti saya akan terus packing dan pos..

Tapi ni utk craft supply je tau..
Order handmade nak tak nak kene direct jugak..
Sama ada email, pm kat facebook atau whatsapp..
Huhu..

Orait..
Tu je kot nak bebel..

Selamat Berkraf semua..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama