Cabaran 30 Hari ke 10 : Apa di Dalam Handbag Saya?

Salam..

Woo..
Terlupa pulak..
Ralit sangat wat keje...

Cabaran 30 Hari yang ke 10 berbunyi : Apa di Dalam Handbag Saya?

Tak tau la handbag saya ni layak ke dipanggil handbag..?

Ini la my humble handbag tu..
Handbag ke camni..?
A'ah dia memang kuat tido macma tuan dia jugak..
Hihi...

Apa agaknya yang dia telan sehinggan tertidur kekenyangan..?


Woooo..
Patot la..
Dah telan burung hantu rupanya...
Haha..

Ini la yang ada dalam beg kecik saya tu..
Mobile Phone murah giler..
Purse buatan sendiri..
Dan name card, in case orang tanya pasal blog, bole bagi kad...

Saya tak suka kad ni dan berharap ia cepat habis..
HAritu saya beli seribu tau, pastu sampai2 kaler memang lain terus dengan sample yang dia kasi...
Seller nak refund, tapi takpe la..
Halalkan aje...

Pasni dah abes nak buat kat orang lain pulak..
Sape ek yang buat nama card online sila la tinggalkan link kedai online anda kat ruangan komen..
Nanti saya approve dan publish.. :>

Okay, jumpa esok pulak dengan cabaran seterusnya..

Wassalam..



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama