Beads Bentuk Kipas

Salam...

Korang perasan tak semalam ada 2 update etry dari blog ni yang menyenaraikan nama artis lelaki...?
Pastu korang buka link tu, tapi tak muncul pun blog entry tu..
Hahaha..

Actually itu adalah salah satu topik dalam Cabaran 30 Hari..
Time saya screening senarai cabaran tu semalam, saya pun terpandang la topik yang menarik tu dan tak semena2 muncul wajah2 mereka yang menarik perhatian saya...
Lantas saya taip terus nama2 dorang sebelom saya terlupa..
Time nak save tu dah tersilap tertekan publish...

Adoi,,
Rugi betul..
Tak saspen la macam ni kan..
Semua orang dah tau... Spoil je..

Nak buat macam mana.. Terlajak perahu bole diundur..
Hehe..

Orait..

Barang baru lagi harini..
Apakah itu?


Beads Bentuk Kipas

Sebenarnya saya sendiri pun tak tau nak namakan apa beads ni..
Nak namakan lollipop macam tak kene je..
Last2 nama kipas je la..


Beads bentuk kipas ni saiznya 12mm
Mixed kaler...

Harga RM1.50/10pcs
atau RM13.00/100pcs.


Nak order, bole isi borang atau order direct kat asma-felt-box.com

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama