Handmade Order : Cupcake Felt and Simple Bow Ribbon

Salam..

Selamat Hari Jumaat.. ^_^
Sejak balik raya ni penyakit MALAS telah melanda diriku...
Nak buat apa2 pun malas...

Sebut je apa2, semua tu malas nak buat..
Saya cuma nak tengok tv je memanjang..
Gila.. KAdang2 rasa nak jerit je.. "Awat malas sampai macam ni?!"

Saya dah ada senarai nak buat apa dari pagi sampai petang, tapi taknak ikot pun..
Buka laptop pun tak, sebab malas...
Buka tab je, tu pun kejap2.. Sekadar nak reply pertanyaan dari kastemer dan terima order..
PAstu tutup dan lepak2 macam orang kaya.. (amin..)

Pagi ni kugagahi jua buka laptop ni..
Check email dan delete email2 yang mengarut cakap nak bagi saya 100,000usd. Ye la tu..
Ada lagi email minta saya contact dia sebab nak bantuan.. Ye la tu..
Nak bantuan panggil la 911; awat aku pulak..
Kalo dekat takpe gak.. Ni ntah dari negara mana ntah...

Pastu godek2 blog yang saya follow..
Mana ntah semua blogger ni? Hilang ke?
Dah tak banyak blogger yang update blog..  Boring pulak rase..

Pastu buka new blog post ni dan godek2 gambar2 dalam kamera ni..
Banyak gambar yang belom diblog; tapi tu la.. malas.
Tapi kali ni rajin dah muncul sket... Yay!

Ni order yang saya dapat dalam bulan puasa haritu...

cupcake felt
Felt cupcake 2 biji

ribbon bow
Simple bow dari ribbon...

Okay tak?
Ni 1st time saya buat bow..
Saya tak minat buat ribbon dan bunga..
Tapi rasa enjoy pulak buat ribbon ni..

MAybe boleh tambah produk handmade..
Ribbon brooch, ribbon hair clips, ribbon semata-mata...
Kena tambah koleksi ribbon la nampaknya...
Hehehe...

Okay, nak stop dah ni tau..
Pasni nak buat apa ya..
Baik terus buat sementara mood rajin baru muncul ni...

Pasni nak update website la..
Ada beberapa item dha out of stock tapi saya belom update..
Camne tu...
Encik Wolverine dah sound byk kali suruh update, tapi saya wat bodo je...

Teruk kan..
Jangan tiru macam saya tau..
Jadi la isteri yang solehah dan taat pada suami..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama