Bersantai kejap..

Salam...

Selamat Hari Ahad..
Balik kampun haritu saya jalan2 kat kedai baru dibuka iaitu kedai Mr. DIY.
Saya baca kat satu blog tentang kedai baru tu jadi saje nak jalan2 tengok ada ada kat sana..
Macam popular je Mr. DIY ni...

Mr. DIY ada banyak barang2 DIY ada tools untuk buat keje..
Kebanyakannya barang2 kegunaan kaum lelaki la..
Benang, jarum dna barnagan keperluan saya macma takde je.. Haha..
Tapi harganya pun bole tahan murah..

Apa yang saya beli..?
Saya beli 1 barang je... Sticker keyboard..
Dan harini saya buat sesi menampal sticker keyboard tu...

Kenapa perlu stocker keyboard?
jom tengok keyboard saya...
Keyboard ni saya beli kat jualan murah..
Harganya cuma RM10.00
Cer tengok, ada tulisan jepun sekali..

Time test tu macam okay je..
Bila balik rumah baru perasan ada beberapa tanda yang tak betul..
Bila tekan "?" muncul ">"
Bila tekan "&" muncul "^"
huruf2 semua okay, cuma tanda2 ni je yang bertukar tempat..
Quite annoying jugak la bagi ssaya sebab kene check tanda2 ni sebelom taip..
Saya ni bukan suka sangat keje elceh2 ni...

PAdan muka nak beli yang murah sangat..
Hahaha..

Siap pun..
Amik masa jugak la nak tepek semua ni...
Santai santai la katakan.. Hehe..
Macma comel je... @_@

Saje tambah love kat tepi2 tu...

Untuk pengetahuan korang, saya guna laptop..
Tapi ada beberapa huruf kat laptop tu dan "ke'ot"
Tekan2 tak muncul, jadi replace je la dengan keyboard senang sket..
Laptop beli tahun 2008.. Dah 6 tahun dah. Memang padan la ke'ot

Keyboard ni bole berganas sket..
Lagipun suka dengar bunyi keyboard time menaip..
tap..tap..tap..tap.. macam terer je.. Haha..

Okay la..
Masa bersantai telah tamat..
Jom kita sambung keje..

Wassalam.. 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama