BULK ORDER: FELT LADYBUG KEYCHAIN


Salam...

Selamat Hari Isnin...
Betul ke ramai tak suka Isnin sebab Isnin hari start keje..?
Tapi tak juga.. Ada 4 negeri start keje hari Ahad kan....

Saya suka Isnin sebab Isnin saya start packing2 barang dan pos..
Sabtu Ahad macam banyak relax dan jahit2..
Hohoho...

Malam tadi hujan tau..
Seronok sangat...
Menanti hujan adalah sangat dramatik..
Telinga ni tajam je dengar bunyi guruh.. Pastu tunggu punya tunggu punya tunggu.. Ujan tak muncul2..

Tetibe malam tadi bruuu (bunyi ujan la ni konon); ujan pun turun...
Hepi2!!
Semoga kurang jerebu... Amin..

Akhirnya....
Siap pun bulk order untk keychain ladybug felt ni...


Keychain Ladybug Felt
Keychain ni untuk doorgift hari jadi.

Jom posing dekat skit...



Comel kan?
Mesti la.. 
Kan saya yang jahit (eh, perasannya saya.. haha..)

Sape2 nak order keychain ni utk doorgift hari jadi ke, perkahwinan ke, majlis perpisahan ke, atau utk apa2 majlis, sila isi borang kat sebelah ya...

Dan barang handmade ni amik masa nak disiapkan..
Urgent order saya tak terima ya..
Takot tak sempat...

Ha, saya dah update website : http://asma-felt-box
Semua craft supply yang baru masuk haritu dah update dah...
Jadi korang bole terus order kat sana ya...

Sayang korang...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama