Round Shank Button

Salam...

Ada 2 barang baru masuk kedai tau...
Apa lagi, buttons la..
Saya ni macam dah gila button dah.. camne nak mengubatinya ek...

Kali ni saya bawak masuk button yang pesen lain sket...

Butang Bulat Belakang Timbul atau Round Shank Button
Saiz : 15mm (diameter)
Warna : Mixed 5 kaler

Harga: RM1.70/10pcs

Button ni saya nak guna utk fasten tali kat phone pouch, ipad pouch, wallet purse, bag dan sebagainya...
Sebelom ni saya guna butang leper, kali ni nak tukar angin sket...
Rasanya butang jenis ni lebih praktikal koy...

Butang jenis ni juga sesuai utk letak kat baju2, tapi memandangkan saya tak menjahit baju, jadi saya tak gunakannya kat baju...

Yg ni saya belom update lagi kat website http://asma-felt-box.com

Esok saya update satu jenis butang lagi ya..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama