DISKAUN DAN POS PERCUMA CRAFT SUPPLY

Salam...

Selamat pagi... Di sini ada sedikit announcement.. :>


1. DISKAUN 3% : Kod : DISKAUN

Mulai harini, sapa2 yang beli barang kat website http://asma-felt-box.com akan dapat potongan 3%.  Korang cuma perlu masukkan perkataan DISKAUN time check-out dan automatic akan deduct harga tu nanti. No minimum order. Beli singgit  pun dapat diskaun. Tapi kalo tak masuk kod DISKAUN, tak dapat la ek. Saya tak bole setting utk automatic diskaun; jadi terpaksa guna kupon.. Sori semua...T__T

2. POS PERCUMA

Mulai harini juga, sapa2 yang beli barang kat website  http://asma-felt-box.com mencapai harga RM100 dan ke atas; akan dapat POS PERCUMA. Bermaksud, korang hanya perlu bayar harga barang. Pos saya tanggung... Baik kan saya..? Kuikuikui....

3. NO DISKAUN

Mulai harini juga, pembelian melalui email, borang kat blog, pm kat FB dan whatsapp TIDAK akan dapat 3% diskaun. Sebabnya diskaun tu saya transfer kat website.. Bole order kat website untuk diskaun.

4. NO SMS

Mulai minggu lepas saya tidak akan membalas sebarang sms. Sila guna pelbagai medium yang disediakan iaitu email, borang, pm di FB, website dan whatsapp untuk membuat pesanan. Pembelian melalui sms mengundang pelbagai masalah kepada saya dan urusan berjalan dengan sangat tidak lancar. Maaf ya...

Kenapa bagi diskaun kat website sahaja?
Saya bagi diskaun kat website sebab saya dapati customer yang order melalui website telah memudahkan kerja saya sebanyak 80%. Dia mana saya tidak perlu:
- reply banyak kali
- taip satu2 nama barang dan harga barang
- kira jumlah harga dan tolak 3%. Kadang2 terlupa bagi diskaun
- copy dan paste no akaun
- dan kalau order yang banyak kali tukar atau tambah order, saya perlu scroll dari atas sampai bawah dan double tripple check untuk memastikan ia betul. Tapi ada jugak yg silap packing.. :(
- sentiasa online dari pagi sampai malam untuk bagi feedback cepat. Kalo time biasa ok la; tapi time nak sipakan bulk order memang tak sempat nak online.. :'(

Dan ia juga memudahkan kerja customer kerana mereka tidak perlu:
- tunggu malam atau pagi esok untuk saya reply
- tunggu saya confirm harga apabila mereka tukar order
- tunggu saya confirm harga bila saya tersilap kira
- tunggu saya bagi no akaun
- tunggu saya confirm dah dapat bayaran dan bila akan pos

Oleh itu, saya berpendapat layaklah mereka yang memilih untuk order di website mendapat 3% diskaun dan pos percuma untuk pembelian RM100 dan ke atas..

Apapun, korang masih boleh order melalui borang kat sebelah ni, atau email, atau whatsapp atau FB. Saya akan reply seperti biasa setiap kali online. No problem.. Cuma tak dapat diskaun 3% dan free shipping. Maaf ya...

Wokep, tu je kot..
SAya pulun siapkan doorgift utk perkahwinan adik saya..
HArap2 sempat la sebelom 7hb...
Amin...

Wassalam....

2 Ulasan

  1. wah...adk nk kawin ye?
    congrats.... :3
    wat doorgift ape?
    show la sket, hihi~... ^_^

    rjinnye asma wat diskaun n free postage ye...

    haha... XD
    sori sy nie sbnarnye Greennnpanda Craft, tp lupe lak nk tukr ke acc craft.. nie dok online kat blog personal lak... :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'ah kan.. Nanti sy show doorgiftnyer tu... :)

      Padam
Terbaru Lebih lama