Keyring to let go

Salam....

Saya dah silap beli keyring haritu...
Naseb baek cuma beli smpel je...


Ni la keyring tu...
Dalam katalog nampak macam keyring yang saya beli sebelom ni, tapi bila order rupa-rupanya memang lain sangat...
Dan saya pun dah silap convert currency dan ternyata ia amat mahal..


Keyring ni tebal, keras, berat, berkilat dan heavy duty punya besi...
PEndek kata memang high quality la..
Saya cuma beli 1000pcs dgn harga 22sen sebiji...
Saya nak letgo 20sen sebiji... 
HArga pasaran 35sen ke 50sen sebiji..


Kenapa nak let go?
Sebabnya saya buat felt craft dan keyring ni cam tak sesuai la pulak dengan felt craft...
Maybe craft lain macam clay craft, resin craft. wire craft atau craft yang macam lelaki punya craft lebih sesuai kot..
Sebab bentuknya solid dan besinya padat..

Ok, sape nk isi borang je ya...
Saya jual sebiji sebiji
20sen sebiji...
Kalo beli 1000biji pun harganya tetap 20sen sebiji (RM200 tak termasuk pos)

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama