Butterfly Buttons

Salam...

Sori, lama menyepi...
Saya baru balik dari kampung...
Sedih sikit.. Time otw blk kampung tu ayah saya kene strok...
Masuk hospital kejap, sebelah kanan badan paralyzed.. Keesokan harinya dah ok...
Alhamdulillah...
Harap2 lepas ni ayah tak kena dah..
Takmo tengok ayah dalam keadaan tu.. Takmo! Takmo!

Apapun perkara paling best sekali time balik kampung ialah main dengan anak buah..
Anak buah tu pun baby lagi.. So saya je la main dgn dia, dia tak main pun ngn saya...
Nanti dha besar sikit bole berbual2.. Besntnya!!
Harap2 dapat anak sendiri dalam waktu terdekat ni...
Amin....

K la...
Sebelom melalut meh saya tunjuk buttons yang baru sampai haritu...

BUTTON BUTTERFLY
Cantek tak? Cantek tak?
Hahahah... Suke giler tengok button ni...

Butang rama-rama ni saiznya 15x18mm
Mixed colour
1 pek ada 10pcs (mixed colour)
Harga cuma RM1.70/pack

Selain tu ada beberapa butang yang dah restock...
Tapi kali ni kalernya lebih banyak berbanding yang sebelomnya...

ROUND BUTTON 9mm
Sebelom ni butang bulat 9mm ada dalam 6 kaler je kan...
Kali ni dah tambah kaler menjadi 9 kaler...
Ada tambahan kaler oren, pink lembut dan putih...
Cantek... Suka tau.. :>

Round Button 9mm ni harganya masih sama RM1.80/20pcs

BUTTON FLOWER 11mm
Butang bunga 11mm pun ada tambahan kaler..
Sebelom ni cuma ada 5 kaler sahaja, tapi yang baru sampai ni ada 11 kaler...
Jenuh gak nak asingkan.. Hohoho...

Harga pun masih sama iaitu RM1.50/10pcs

FLOWER BUTTONS 14mm
Butang bunga 14mm pun 10 kaler jugak berbanding yang sebelom ni cuma 5 kaler...
Harga masih lagi RM1.50/10pcs

Terpukau....

Saya masih lagi mencari-cari button lain lagi ni..
Rasanya saya ni dah gilakan button la..
Patang nampak je mesti excited giler nak beli...

Tapi sekarang ni pun susah gak nak beli je.. Sebabnya Ringgit Malaysia dah turun dgn ketara dan ia turut mempengaruhi kos barang2 yang kita import dari luar...
Harga barang2 kraf ni pun dah naik sikit...
Tapi setakat ni saya masih mampun teruskan dengan harga lama lagi...

Kepada korang tak dapat tunggu saya respond borang pesanan; satu alternatif yang mudah ialah dengan membuat pembelian di website saya:


Don't worry, saya dah update website ni tadi...
JAdi semua barang dalam tu available (kecuali yang tulis out of stock)

Ok, jom2 kta sambung jahit...
YeeHaaa!!

Wassalam...

2 Ulasan

Terbaru Lebih lama