Projek Ramadhan 4:

Salam...

Projek Ramadhan 4: Handmade Felt Owl Keychain...

Owl Felt Keychain
 Buat 6 biji je...
Alaaaa...
Apesal slow sgt production ni.. Lapar gamaknyer.. Kuikuikui....

cak!
Kecik je ni...
Ok la nak gantung kat pencil case dan beg kan... HUhuhu....
Belom pasang keychain lagi...

Semalam takde entry tentang Projek Ramadhan gara-gara takde mood nak craft..

Semalam mood godek2 resepi...
Memandangkan saya ni tak pandai masak, memang sesuai sangat la godek resepi (godek je..? Masaknyer tidak pun.. HUhuhu..)

Tapi semalam saya buat jugak 1 resepi puding caramel...
Ada byk versi kan, saya pilih je satu...
Pastu buat homemade Crabby Patty (Crabby Patty la sangat..).. Homemade daging burger...
Rasa dah ok, tapi tak berapa lekat. Bila balik tu dia pecah pulak.. Maybe terlebih minyak kot... :(

Homemade patties

Saya tak suka memasak...
Tapi bila menjadi, rasa seronok la pulak...
Nak cari lagi resepi kukus2... Kukus senang sikit.. Sihat pulak tu.. (padahal takde oven..) HUhuhu..

K la...
Nak buat Projek Ramadhan No. 5 pulak..
Nak buat ape ek...

Wassalam...
Previous
Next Post »