Polyester Felt Colour Updates...

Salam....

Kepada sesiapa yang belom perasan; harga felt di Asma-Felt-Box dah turun tau...
Kalau dulu harganya RM1.30 sekeping (saiz 23x25cm); kini harganya cuma RM1.10 sekeping (saiz 23x25cm)


Penurunan harga ni BUKAN disebabkan saya order felt yang murah; BUKAN disebabkan saya potong felt jadi kecik dari sebelomnya; tapi penurunan harga ini ADALAH DISEBABKAN saya order lagi banyak berbanding sebelomnya menyebabkan supplier bagi harga yang lebih rendah...

Felt ni masih jenis yang sama, kualiti yang sama, ketebalan yang sama, supplier yang sama....

Jangan bimbang tau...
Saya pun guna felt ni sebab sangat puas hati...
Dia tak keras sangat yang boleh menyebabkan kraf saya cokeng...
Dan tak nipis sangat yang menyebabkan kraf saya nampak buruk...
Dia molek2 je dan cukup menggembirakan hatiku ini adoi...

Saya pernah pakai Korean Felt dan sekali je pakai terus taknak dah.. Hoohohoho...

Okay...

Nak update kaler polyester felt..
Ada beberapa kaler yg dah abes...

Yang tanda pangkah tu dah abes...
Yg lain masih ada...
Next stock akan sampai dalam 10hb (sepatutnya; tapi kadang2 lambat)...

Baik la, sekarang saya nak pek barang jap; sambung jaet craft utk join letak barang kat event kat Johor awal bulan Jun ni; pastu Cik Abang balik terus pi pos barang...
Camtu la rutin saya setiap hari...
Seronokkan...

Haaa.... Kalo seronok, jom la jadi crafter macam saya...
Weeeeeee.....

Wassalam...

6 Ulasan

  1. Bestnya tengok life asma. Nanie pun teringin nak jadi crafter jugak tapi tangan takde seni. Tak kreatif. Hehe
    So layan life crafters yang lain jelah sebgai sumber inspirasi :)

    BalasPadam
  2. Bestnya tengok life asma. Nanie pun teringin nak jadi crafter jugak tapi tangan takde seni. Tak kreatif. Hehe
    So layan life crafters yang lain jelah sebgai sumber inspirasi :)

    BalasPadam
  3. Salam kak. ada lg x felt ni? sy nk beli kalau blh 50 warna. ada diskaun x? heheh. looking 4ward for your reply...

    BalasPadam
  4. Salam kak ade lagi tak felt ni... sy nakkkkk.....

    BalasPadam
  5. Salam kak ade lagi tak felt ni? Sy nakkkkkk

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama