In Progress: Brooch Bunga Felt

Salam...

Dalam seminggu tak online ni, sebenarnya saya sangat produktif..
Sangat produktif sampai saket pinggang dan mata pun dah jadi panda...
Saya masih belom beli meja utk bilik kraf  ni...
Duk kat lantai dalam msa sayang terlalu lama adalah amat memenatkan... Dan ia jugak buat saya mengantuk...
Harap dapat beli meja esok...

Ok la, nk tunjuk work in progress...
Saya buat brooch utk consignment order...

Tengok, sepah betul..
Huihuhuhu...

Haaaa... Kan dah ok...

Ni nak buat brooch bunga layer..
Mungkin ada nama lain bg brooch ni, tapi saya namakan bunga layer supaya senang nak ingat dan cam bentuknya...

Camana bentuknya...?
Esok ek, saya tunjuk...

Ok, nak sambung buat bunga...
Jom jaet!

Wassalam....

2 Ulasan

  1. gunting sendiri eh.. wow gigih..caiyo2..(pdahal saya pun gunting snirik jugak..) jd crafter kene kuat..kdg2 down jugak bile anak xbg chances tuk buat craft..sabo jela.. tgk kain2 felt yg belambak smbil senyum je..pastu ari2 mesti nak bukak craft org len tgk2 spaya diri trasa membuak2 nak buat felt craft..hehe..

    BalasPadam
  2. Huhu.. sama la.. amik semangat craft dr crafter kain jgk..
    Sy belom ada anak, bila2 ms bole craft...
    Dh ada anak nnti terbatas sket kot.. huhuhu

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama