I'm Back!!

Salam...

Maaf buat korang tertunggu2...
Now I'm back.. Yay!!!

Yay ke...?
Huhuhuhuhu...

Sebenarnya saya dah start online minggu lepas, replying semua emails...
Tapi PM kat FB belom abes reply lagi...
Banyak sgt la.. Ada sape2 nak tolong ke...Huuuuu... T__T

Status saya sekarang ialah Puan Asmah....
Erm... Dapat bayangkan tak...?
Macam gemuk dan garang macam cikgu kan nama tu.... Kuikuikuikui....

Okay, nak flashback sket...
Selepas berkahwin pada 26hb aritu, kami abeskan masa seminggu kat umah, kemudian sambut menantu dan beberapa hari kemudian saya pi Klang...

Haaaa....
Saya dah kat Klang dah sekarang ni tau..
Rasa pelik sangat duk berdua dengan Mr.Wolverine...
Rasa cam kekok2 je, tapi control cun (wakakaka.. )
Dan Mr. Wolverine dan kosongkan satu bilik utk kraf tau!
Pastu dia dah belikan kipas baru supaya saya tak kepanasan dalam tu...
Pastu dia cepat2 suruh saya kemas2 barang craft dan tanya2 bila nak start niaga...
Pastu dia tolong susunkan barang dan bawa saya pi kat pejabat Poslaju...
Mr. Wolverine nampak hepi sgt; tapi tak sabar2 nak tgk saya berkraf...
Secara jujurnya mood berkraf masih belom muncul sbb jiwa tgh seronok..
Baru lepas kawen kan,mesti la seronok giler...
Seronok tu rasa cam nak lompat2 setempat byk2 kali...
Hahahha! Merepek je....XD

Okay, jom sambung flashback

Lepas sampai Klang ni saya telah diserang...
Ya, diserang oleh batok!
Pi klinik doktor cakap saya demam selsema...
Tp saya rasa batuk yg lebih2...
Batuk dan gatal tekak terutama sekali time nak tido...
Hadoi... Baru nak lelap, batuk! Baru nak lelap, batuk!
Sampai harini masih belom baik lagi batuk ni, tapi ala2 nak kurang dah...
Harap cepat sembuh, amin....

Pastu hari Jumaat lepas adik saya selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang tersangat la comelnyer...
Itu ialah cucu pertama ibu dan ayah merangkap cicit pertama Tokki...
Nak tengok tak?
Jom....
Bidadari syurga.. ^_^
Comel kan....
Pandai pulak dia posing tu... :D

Geram sangat tau..
Time saya pi hospital, baby ni tido... Sampai la saya balik dr hospital, dia masih tdo...
Esoknya saya pi lagi, dia tido jgk... Sengaja je tau.... :<
Sekarang dia masih lagi kat hospital, sebab kene kuning...
Hadoi....
Tak sabar nak main...  :(
Takpe la... Next time pulak maklong datang ek...

Dan baru malam tadi saya sampai semula ke Klang..
Mr. Wolverine shift kul 12 mlm, pastu sambung smpai 4 ptg..
Ptg ni kalo sempat nak pi pos barang jap.. Ada 3 brg nk pos...

Ok la.. Nak sambung packing pastu nak sambung reply FB...
Pasni In Shaa Allah takde apa2 halangan dah. Semoga saya lebih komited dan fokus meneruskan kerja di Asma-Felt-Box~~

Hip hip! HooRay!!! 

Wassalam...


7 Ulasan

  1. tue die..
    bkn main pjg lg, hehe..
    sronok la ade bilik khas utk craft.. jealous nie.. >_<

    btw, slamat pengantin br, hehe.. ^_^
    n congrats utk ur sis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu..
      Toce2...
      Tu la.. Bila dah start tulis mesti nk panjang2..
      Kikiki.. XD

      Padam
  2. congratulation & celebration!! heeee, wish u happy & cpt2 dpt bby :)

    BalasPadam
  3. Nak tengok gambar kawen Puan Asmah... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bole2.. Nnti sy upload ya..
      Belom ada masa lagi..
      tak sabar gak ni nk showoff saya yg versi jelita punyer...
      Kuikuikui...

      Padam
  4. Selamat pengantin baru asma.. Upload la gambar kawen.. Nak tengok!

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama