FELT oh FELT

Salam...

Sabtu dan Ahad yang lepas adalah dua hari yang amat membahagiakan...
Sebab saya ak buat apa2 pun...
Saya cuma godek tenet, main FB, replying email n PM, buat video bantal, edit2 dan upload, golek2 tengok TV, makan, golek2 tgk TV lagi...
Woooo... Best giler...
Dalam kepala ni satu apa pun tak pikir...
Rasa nak beriang ria dan bergelak ketawa sepanjang masa...
Memang membahagiakan sunggoh.. Hohohohoho....

TAPI....

Kusangkakan panas berpanjangan...
Rupanya ujan di keesokan hari...

Ya...
Keesokan harinya ialah banjir kilat sambung menyambung <--(kiasan je..)
Semalam (iaitu Isnin) saya menjelma jadi lipas kudung dari pagi2 lagi...
Masa tu la nak potong felt, masa tu la nak packing barang...
Hahahhaha...
Padan muka, tu la nak rehat sangat...
Amek kau... XD

Ni la felt yang selamat dipos semalam...
Tengok yang sebelah kiri tu...
Sape tak hepi dapat bulk order camni kan...
YIPPI!!!
Mekasih seme... :')
Alhamduilillah.. Rezeki kawen kot....

Owh...
Saya dapat banyak email bertanyakan tentang acrylic felt, wood buttons dan ribbons...
Minta maaf korang...

ACRYLIC FELT, WOOD BUTTONS dan RIBBONS BERKEMUNGKINAN TIDAK RESTOCK SEHINGGALAH SAYA BERKAHWIN IAITU PADA 26HB JANUARI 2013 (ceh, amik kesempatan declare tarikh kawen plk.. :P), DAN SAMBUT MENANTU PADA 2 FEBRUARI 2013.
(huruf besar dan bold ni bukan sebab marah ke, ape tau.. Ni nak bagi penegasan supaya terbaca.
Maklumlah, saya kan suka bebel merepek2, takot korang terscroll dan tak perasan isi yang sangat penting ini.. (penting la sangat... HUhuhu))

Pastu ape lagi....?
Haaaa... 
Saya tak restock 3 items di atas tu sebab perlu menggunakan beberapa jumlah wang untuk merealisasikan majlis kecil saya ni... Memandangkan saya tiada wang simpanan dan tak membuat pinjaman peribadi bagi tujuan membiayai majlis perkahwinan maka beberapa peruntukan kedai perlu dibekukan agar dana itu dapat disalurkan kepada perkara yang lebih urgent ini...
Berdasarkan statistik sejak dua tahun lalu, acrylic felt, wood buttons dan ribbons adalah 3 item yang paling perlahan proses jualannya. Oleh itu kami sebulat suara bersetuju mengorbankan tiga items ini sehingga tarikh yang akan diberitahu kelak..

Apapun, kalo ada rezeki lebih saya akan restock acrylic felt dan ribbon cepat2...
Rasa tak lengkap je bila dorang takde kan...
Rasatak sempurna je idop ini... :(

Okay, dah cukup..
Nanti cakap banyak2 jadi novel pulak..
Hohohoho...

Subuh tadi sempat potong saki baki felt yg terakhir

Ini je felt yang tinggal...
Abes ni, kira abes la...
Stok felt seterusnya probably akan sampai dalam 10 hari lagi... (Tapi kadang2 lambat la sket)...
Sape nak, bole placed order ya...

Jangan lupa jenguk http://asma-felt-box.com

K la.. Nak pos felt jap... Arini ada 2 order je..
Tata... :D

Wassalam...

2 Ulasan

  1. sukenye tgk felt tue sumer, hehe..

    btw, moge wedding asma nnti b'jalan lncar.. ^_^

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama