MY SHOPPING CART!!!

Salam...

Sori sebab lambat sangat reply PM korang...
Busy sket siapkan order, uruskan hal2 kawen (bln 1 ni), hal2 bukan kawen dan modem problem... 

Arini dah poskan order yg terakhir (handmade), brg2 hantaran 5 pcs dh settle, tinggal kek, buah, sireh dan satu brg handmade. Yg ni bole sttle di saat2 akhir nnti... MOdem pun dah renew.. HUhuhuhu.... Harap pasni bole la online macma biasa.. ^_^.. 


Dah reply sebahagian PM, malam ni sambung balik...

Pastu stok felt belom sampai... Patotnya smpai mggu ni tapi x muncul2 lagi. Harap2 mggu depan sampai la.. Amin...

Pastu... Haaaa... Yg paling best..


klik utk ke shopping cart.. ^_^


Saya dah built 1 shopping cart tau... Pasni korang bole order brg dgn klik2 aje dan dia akan auto calculate berapa jumlah barang tu dan automatic bg account no.. Lps bankin @ transfer jumlah tu, korang cuma perlu attachkan gambar slip tu dan automatic dia akan forwardkan saya order tu dan saya bole terus pack dan pos...

Senang kan...

Tak perlu lagi taip nama item t

u dan tulis berapa pcs.. Kadang2 tu nak button 6 jenis, 1 pek utk setiap jenis, jadi kene taip panjang2 takot saya terkeliru dgn item yg lain. Tapi dgn shopping cart ni senang je, terus je klik gambar tu dan taip berapa pek nak.. Dah siap tu bole review dulu betol tak brg2nya. Kalo nk tukar kuantiti, tak jadi amik atau nak tambah brg pun bole terus alter kat bakul korang tu.. Puas hati dgn order dan harga baru check out... memang senang giler.. Hohohoho...

Pastu tak perlu lagi tggu saya reply... Biasanya saya online pagi daln malam.. Kalo free sgt baru la online tghari.. Waktu tghari saya gunakan utk pek brg, pos barang, jahit barang, kira stok dan aktiviti lain yg tak melibatkan internet... Kadang2 tgh malam baru saya reply; kadang2 tu esoknya baru reply; dan kalo tenet very slow atau saya terlalu busy 2 3 hari baru reply... Pastu korang susah dah nak pi bandar utk bankin payment.. Kene tggu waktu yg sesuai utk buat bayaran dan sebagainya... Time tu semangat nak berkraf pun dah hilang sebab dah lama sangat kan... Saya faham, saya pun jenis camtu jgk.. Kui kui kui... Tapi dgn shopping cart ni, korang tak perlu lagi tggu saya reply... Time check out tu dia dah auto calculate berapa jumlahnya termasuk pos; dan dia bg sekali no akaun.. Lps bankin terus attachkan slip.. Malam nnti atau esoknya saya check, terus dah settle, pagi esok packing dan poskan ptg tu.. Mudahkan... Dah jimat banyak masa di situ...

Pastu ada satu lagi kes yg jarang2 berlaku di mana saya lupa nak que order korang kat pending order.. Lps dapat email yg korang dah bankin, saya terlupa nak highlight kan..Sama ada sbb nak cepat, atau tenet slow, atau buku order tidak bersama saya pada waktu itu; jadi saya lupa terus nak poskan.. Mggu depan korang tanya baru la saya belek2 semula dan terjumpa order ni... Time tu mesti korang dah bengang kan... Dah seminggu bayar, tapi belom pos.. Kalo saya pun bengang... Dah la tak byk order nak siapkan, bole plk lupa2 nak pos brg yg kita dah beli...Sabor je la... Pasni takmo beli dah kat sini... Tapi dgn shopping cart ni, semua order yg dah dibayar automatic queue. Jadi saya tak perlu tulis balik dalam buku ni.. Jadi takde risiko tertinggal sebab semenye auto... Selepas pos barang, saya akan ubah status as "shipped". Jadibila korang nak check brg tu dah pos ke belom, bole tgk balik kat shopping cart ni dan tgk tengok status order... "SHIPPED" maksudnya saya dah poskan dah... Senang kan... Senang kan... weeeee ^___^

I put so much effort for this shopping cart...
Sebenarnya ia masih belom lengkap...
Saya belom masukkan felt dan starter pack...
Starter pack tu saya nak upgradekan skit, akan ada item baru dimasukan dan item yg tak relevan dikeluarkan... Cuma masa je yg belom ada utk saya snap pic dan upload kat situ...

Diharap shopping cart ni memudahkan urusan korang berlipat kali ganda, dan mempercepatkan proses jual beli kita ni...

Mekasih byk2 kat korang yg sokong asma-felt-box sejak hingusan sehingga setahun jagung ni... Tanpa korang, tak merasa la nak ada shopping cart sendiri...

Thank you bebeh! Muah!!

Cakap panjang2, shopping cart nyer mana..?
Huhuhu.. Sorry... Klik sini ek--- > http://asma-felt-box.com/

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama