JOM HEBOH!!

Salam...

HUhuhuhuu...
Nak tau tak.. Nak tau tak ape saya buat selama dua hari ni...?

Ni dia... :D

Jahit Nama kat Bantal 

I has been invited by NJ Creative untuk sama2 jahit nama kat bantal kar booth Wanita Inspiransiku di Jom Heboh yang berlangsung pada Sabtu dan Ahad lepas...

Yay!!
Bestnyer dapat pengalaman...
Bukan senang tau nak da[at peluang camni...
Mekasih Annur.. Walaupun tak pernah kenal, tapi sudi email saya utk ajak jaet same2... 
Thanx so much!!)
Owner NJ Creative sedang tekan menjahit nama tempahan yang tak putus2..
Yg duk atas pentas tu ialah para artis..

Gambar curi2.. Tgh jaet, semat lari pi amik gambar jap..
Hoihohoho...

Saya dan Fazreen Rafi..
Wah! Suka gila...!

Saya jarang tengok TV, apa lagi tgk citer Melayu...
TApi saya tgk Spa Q dan sejak tu la start minat kat pelakon ni...
Dia memang sempoi abes...

Nama dia yg saya jaetkan.. :>

Hairi Anak Wayang dan saya...

Hairi ni memang saya minat sangat sangat sangat...
Saya penah tgk drama dia jadi ustaz (dlm bulan puasa kalo x silap)
Dan drama2 lain yg dia jadi orang jahat...
Saya sngat suka pelakon yg bole bawak macam2 watak; menjadi pulak tu...
Dan satu sebab lagi ialah saya memang minat lelaki yg muka macam ni...
Suka gila!!

Hairi ni banyak sangat cakap...
Bole kata tak henti2 cakap... Duk kat situ sepanjang hari asyik dengar suara dia je...
Dah la suka sakat pengunjung dan para artis..
Kadang2 rasa cam duk kat pasar malam pulak, nak2 time dia panggil2 pengunjung masuk booth wanita inspirasiku...
Huhuhuhu.. I love u Hairi.. ^__^

Ni Fezrol Khan..

Dia duk kat booth cereka kat depan booth kami...
Tapi jarang2 la muncul, maybe ada komitmen kat booth lain...
Nak amik gambar ngn dia tapi tangok la becak tu...
Sambil jaet2, nak harung becak... Erm.. Batalkan je la hasrat..
Amik gambar dari jaoh pun ok je la kan...
(Gambar kurang clear sebab zoom..)

1st time saya tgk dia jadi watak jahat dlm satu drama...
Kesah dia kawen ngn sorg perempuan pastu dlm sama jalinkan hubungn ngn anak perempuan tu...
Rasa nak kerenyet2 muka dia bila tgk citer tu...

Pastu tgk citer Puteri Mayang Sari, dia jadi mamat yg mabuk cinta dgn puteri bunian..
Nampak baik la pulak...
Pastu yg terbaru ni Bini2ku Perkasa...
Lagi nampak baek...
Huhuhuhu... Pelakon versatile...
I LIKE!!

Woooah!
Pendek kata seronok giler la duk situ sepanjang dua hari ni...
Dalam masa yang sama penat jugak...
Sempat jugak beli 2 biji bantal (yg belom tulis nama)...

Nak tulis nama sape ek...?

Wassalam...






Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama