Craft Buttons Restocked!!

Salam...

(Actually, saya nak citer jugak pasal pengalaman kursus kawen semalam. Yang dah lama follow mmg dh faham n tak terperanjat bila mendapati saya membebel sesuatu yang tak berkaitan dgn tajuk. Yang baru follow tu, sila jgn terperanjat sampai guling2 and please get use to it k...)

JUmaat lepas ada 2 jenis button dah sampai...
So it is fully restocked...

Button bunga 11mm

Tiny Buttons 6mm

Skrg tgh tggu button love 11mm dan riben...
Tpi ribbon ni dah lewat sgt la...
Dah tanya supplier dah lebih meninggu tapi takde respon plk...
Owh, tapi sorry note aritu belom claim lagi...
Ntah2 ribbon kot... Jap lagi pi claim la...
Huhuhu...
_________________________________________________

Tau kan Sabtu dah Ahad lepas saya pi kursus kawen...
Nak dgr saya puji ke, nak dgr saya komplen...?
Agak2 abanyak pujian atau banyak kondeman...?

Ok la, puji dulu...
Ustaz2 yg bagi ceramah tu best2 seme.. Rasa santai je kursus tu...
Ilmu yg dapat pun seme best2... Cuma sebab kebanyakannya dah blaja zaman skolah, jadi takde la excited mana bile dgr.. Tp bagus la utk recall balik...
MAkanan best..
Dan best sebab 1st time masuk dan solat kat masjid negeri...

Ok, nak kondem plk...
Kerusi sangat tak best... Turus vertebrata saya saket dan bontot saya pun saket gila...
Rasanya posture kerusi tu tak sesuai la.. Kerusi besi yang ada kusyen ijau tu.. Kerusi tu kan tinggi dan belakangnya tegak... Gila saket, Allah je tau... Kalo ada meja bole la nak tukar posture bagi lega sket... Akibatnya ada peserta yang kluar dewan dan pi makan jelly kelapa dan keropok sbb tak sanggup nak duduk lama... Saya komen dah dalam borang tu, tapi tak tau la dorang baca ke tak... Pastu yg bestnya plk, org yg duk kat sebelah saya ni kan, dia takde la gemok mana tapi kenapa punggung dia masuk kat kerusi saya...? Puas la jgk saya cover2 jauhkan sket, tapi dia mengesot plk masuk... Maybe dia tak perasan kot... Sabar je la... :(

Tu je yg nak kondem... Sampai skrg pun tulang belakang saya ni masih saket lagi...

Tapi kan, saya suka la dgn attitude lelaki...
Bila time makan, dorg keluar dewan, beratur, amik makanan, cari satu tmpat kosong, makan pastu beredar... Sempoi je...

Tapi perempuan plk. kuar dewan, beratur, muncul sorang kawan kutip2 beg kawan yg beratur, letak beg kat kerusi2 kat dewan makan tu, memotong barisan, amik nasi, amik lauk sambil belek2, sukat2 kuah, sukat2 ayam, sukat2 macam2 benda lagi, duduk, makan smbil komplen "ala, air teh o.. xleh minum la nanti angin." "Ala, air sejuk plk tghari ni, orang nak air panas.".. Adoi, merengek2 plk.. Time tu saya bersyukur sgt kerana dilahirkan sbg perempuan, jadi tak perlu kawen dgn perempuan dan mendengar rengekan yg ntah hape2 tu for the rest of my life... Abes makan, amik tisu 10 helai utk 2 orang kawan, duduk borak2 lagi tanpa mempedulikan orang lain yg takde tmpat duduk yg tgh berdiri tggu sape2 yg sudi bangun utk bg laluan kat dorang plk.. Last2 member tu pakat duk makan kat bawah je, kat lantai... 

Apapun saya rasa hepi sgt sbb dah dapat sijil.. Abes satu citer...
Pasni nak beli barang hantaran...
Brape dulang belom pasti lagi.. Probably 9 dulang.. 
Jap lagi nak ajak Mr. Wolverine pi cari cincin n kasot...
Sementara ada duit ni...

Camni la gayanya org niaga kecik2...
DUit sedebuk takkan muncul...
Duit masuk hari2, tapi sikit2... Duit kuar pun hari, dan sikit2...
Jadi tak dapat la nak beli seme barang sekaligus....
Cukup RM100 beli satu brg, pastu cukup RM100 lagi beli lg 1 barang... 
Tak dapat la ikot nasihat dlm slot kewangan smalam, "Bila dapat gaji, pi hypermarket dan beli brg2 dapur utk sebulan. ELakkan pi marekt byk2 kali sebab time tu akan terbeli benda2 lain yg menjadi punca utama duit hilang RM400 sebulan. Air tin, coklat, biskut, kerepek yg kita capai2 time nak bayar kat kaunter." Betol gak tu... Tapi saya tak dapat buat camtu.. Belom mampu lagi.. Huhuhuhu..

Erm...
Tgk ni dah bebel plk.. Ntah hape2 je bebel2...
K la. tu je.. Nak pi jalan ngn Mr. Wolverine jap... 
Mr. Wolverine, here I come.. ^_^

Wassalam....



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama