PRE-ORDER BUTTONS

Salam...

17hb ni saya nak order barang tau...
Sape nak pre-order sekali...?
Tapi kene banyak la... Kalo sket2 sorry sebab semenya dah packed... Saya malas nak kira dan bungkus2...
Dan harga ni pun murah tau... ^_^

Nak pre-order ni:

Tiny Button 6mm
Harga: RM30/500pcs
RM55/1000pcs

Heart Buttons 11mm
Harga : RM50/500pcs
RM90/1000pcs

Dua nilai ni je bole tau...
Sebab dah packing.. Jgn la rayu nk kurang dari ni sebab harga pun murah kan...
(Aik, macam penah cakap je ayat ni...)

Tarikh akhir bayar ialah 17hb Oktober pukul 5 ptg.
Pukul 5.01 ptg dah tak bole ek.. 
Pastu barang akan sampai selepas 2 minggu..
Harga tak termasuk pos

Okey, tu je kot...

Nak cakap pasal kawen pulak (seme cakap: Aiyak! Larikkk!!)
Hahaha..
Kalo taknak dgr takpe, bole tekan "BACK"...
Takpe saya tak marah...
Hohohoho...
T___T

_________________________________________

Huhuhuhu....
Tau tak. tau tak...?
Semalam saya dah pi sewa baju bersanding tau...
Budak tu macam terkejut je bila saya cakap yg majlis tu bulan 1.. Cepat sgt ke ek saya pi sewa...?
Hohohoho...
Macam terlebih excited plk nak kawen..
Kuang kuang kuang..... XD

Sebenarnya nak buat pelamin sendiri jadi nak confirmkan kaler baju supaya tak kontra ngn pelamin tu nanti..
Tapi saya memang betol2 lega sangat2...
Hahahahhaa...

Nanti saya pakai songket... XD
Budak tu cakap (dan kebanyakan orang cakap), orang skrg dah taknak pakai songket.. Seme nak baju lace...
Takpe la... Saya ni maybe orang zaman dulu yg naik mesin masa ke zaman akan datang.. Tu yg masih tak updated tu... Hiuhuhuhu..
Lagipun sepupu saya yg suggest pakai songket sebab tak ramai pakai songket dah la ni...
Dorang mmg updated.. Say aje yg macam kolot sket.. :'(

Kaler tema! Kaler tema!
Coklat gelap dan putih susu.. >_<
Oh, kene inform sepupu saya ni... Dorang dah rancnag nak pakai kaen yg sama, jadi nak tau kaler tema saya dulu supaya dapat mengharmonikan kaler majlis tu nanti... HUhuhuhu...

Thanx sepupu-sepupuku....

Wassalam....

P/S: Tapi takde orang nak jadi pengapit... T___T



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama