Handmade Coin Purse

Salam...

Projek Ramadhan dah tergendala kejap gara2 saya asyik mengadap tenet...
Bukan buat apa sgt, cuma main game....
Tak tau la kenapa, bila start main game je terus addicted kan...
Padahal secara logiknya, tak main pun takpe..
Huhuhu...

Dalam 2 harini saya duk buat coin purse.

 Mula2 potong...

Pastu jahit zip...

Pastu jahit tepi..

Maka jadi la coin purse...
Saiznya: 4x6 inci...
Saya guna kain cotton dan liningnya dgn felt..
Jahit guna jahitan tangan...

Lambat betul nak siap.. KAlo guna machine kejap je kan...
Dah try guna machine tapi akhirnya saya akur bahawa saya tetap suka jahitan tangan..
Huhuhu...

Next projek ialah bantal biru...
Dah siap tampal cuma nak jahit tepi..
Dah siap ni baru potong felt..

Owh...
Felt baru smpai Jumaat lepas jadi arini kene potong separuh dulu.

SApe nak order felt 30 kaler yg baru restock ni sila isi borang yer...

Bye...

Wassalam...


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama