Pengumuman...

Salam...

Lupa nak bgtau...
Ingat tak, saya pernah inform yg saya buka keda kat IM kan...
Bermula 10hb July 2012, sy telah tarik diri dgn rasminya dari kedai tu...
Sebab utamanya ialah saya tak sempat rolling modal dan saya suka sepah2kan kedai tu...

Memandangkan Asma-Felt-Box ni bermula dgn RM800 jadi saya mesti kekalkan modal RM800 tu...
Tapi nampaknya modal dah kurang dari tu....
Rujuk sini utk lebih faham apa yg saya maksudkan ---> SINI
Suntik modal..? Erm.. x mungkin... Takde sape percaya sy dapat keuntungan dr bisnes ni....
Jadi tak mungkin ada org sudi suntik modal...

Saya wat keje dlm kedai dan kebetulan saya mmg jenis sepah2kan brg...
kalo x sepah saya rasa tak tenang.. Hahahaha <---ada ke org camni...?

JAdi lepas pikir masak ranum, better saya wat kat umah. Bole sepah sesuka hati... Huhuhu...
Walaupun sayang sgt2, tapi nak wat camne kan...
Mungkin kedai tu bukan ditakdirkan utk saya walau seberapa keras saya cuba utk komit...

Dan harap dpt kawen tahun ni, jadi kene jimat2 la duit nk wat kenduri nnti (tu pun kalo ada org pinang saya la.. Doakan la keajaiban itu berlaku... ).. hohoho.. eh, patutnya Amin....

Wokep, selepas sembuh dari kemurungan dan hibernasi; esok saya akan kembali aktif...
Brg2 masih dlm proses restock (maybe slow sket la restock brg baru sbb kene accumulate semuanya semula)..

harap semuanya berjalan lancar...

Amin.... ^_^

Wassalam.....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama