30/03/2012

CARA BUAT WATERMARK YANG PALING SIMPLE DALAM DUNIA

Salam...

Ini ialah muka saya skrg gara2 SENTAP haritu....
(Mekasih kpd Tuan Jo krn snap gambar candid sy yg tgh sentap ni.. Huhuhu)

erm....

Mekasih kpd korang yg sudi komen....
Kpd yg tak komen tu, mekasih gak sbb sudi baca...

Dulu dh wat dah ni... Tapi nk share skali lagi la...
Khas kpd korg yg tak tau langsung camne nak wat watermark, ni ialah hadiah utk anda...


Lps dh wat tu, jgn lupa letak kat gambar masing2 tau...
Kalo tak, satu hari nnti muka korang akan pucat cam saya...

Wassalam.....

P/S: Fobia share gambar dh kembali semula.. Baru je sembuh haritu.... 


2 comments:

  1. eeei...marah ni...dah tersentap balik...tak dapat nak tgk hasil2an lagi dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. T__T... Huhu.. Hasilan sy pn xde la best mana pun.. Nk post pn segan.. Haha.. XD

      Delete

Adbox