DIY BOBBINS

Salam....

Sejak saya mula berkaf, ada satu benda yg saya duk cari tapi tak jumpa2...
Kat kedai dan kat online...
Kalo kat online tu mahal la plk, cam tak berbaloi...

Kemudian salah sorang kawan saya hadiahkan bendaa itu dan ia buat saya rasa sangat hepi.. >_<

Benda itu ialah ---> BOBBIN KERTAS UTK LILIT BENANG

Disebabkan putus asa dan desperately need it; jadi saya pun buat bobbin tu sendiri....
Lukis2 pastu potong2...

Ni la si bobbin tu.. 

Muka bobbins tu ada kat sini ek: TEMPLATE BOBBINS

Cuma print atas kertas pastu tampal kat kertas tebal cam kad.. Ataupun terus print atas kad...
Senang kan.. :D


Korang bole guna template bobbins ni utk kegunaan sediri. (kalo nak la.. Kalo taknk pun takpe.. :P)
Tapi jangan pegi jual sudah... (ada ke org nk jual... HUhuhu..)


Wassalam....






2 Ulasan

  1. yang o yang.. Bobbins tu apakah? hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bobbins tu kad yg kita gunakan utk pintal benang.. Biasanya benang sulam... :)

      Padam
Terbaru Lebih lama