Butang Cantik.. :)

Salam....

Huhu....
Semalam saya abeskan sepanjang petang dan malam utk pack button2 ni...
Ia sangat TIDAK membosankan sebab kalernye sgt menyejukkan hati...
Disamping Ian Hecox yg sentiasa menghiburkan hati saya,... (MUahahaha)..

Jom tgk apa yg dah dipacked...


Button LOVE 14mm 


Button BUNGA 14mm

Pastu dah masuk Maghrib lalu saya tinggalkan mereka kat atas meja tu kejap...
Pastu saya sambung balik... 
(perenggan ni atas ni seolah2 tidak diperlukan di sini)

Dan pada malamnya pula saya sambung packing ni pulak...
HUhuhu....


BUtton Bulat2 Kecik 
(nampaknya gambar di bawah cahaya lampu minyak tanah lebih menarik berbanding lampu semulajadi di waktu siang...)


Ladybirds...
Actually, ni bukan button...
Ia tidak mempunyai lubang utk dimasukkan jarum...
Kene guna gam utk tepek kat mana2 korang berminat...


Buttons Kayu 5 sekawan...
HUhuhuhuhuuhuhuhuhu....
Mereka sangat comel... 
>__<


Dan bell...
Bell pun dah restock...

Cuma yg kalerful bell tu dah out of stock...
Sorry galz... 

Phew....
Adakah ini dianggap Marathon jugak...

Wokep, tu jer....

Wassalam...




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama