Let Go Brooch

Salam...

Baru2 ni saya dah borong pin; dan supplier dah silap anta jenis lain...
Dan beliau refused utk terima return balik brg ni dgn alasan takmo saya tanggung kos penghantaran kpd mereka....

Oleh itu, saya nak let go pin ni kpd sesiapa yg berkeinginan...
Ini la pin yg saya maksudkan tu....


Seperti yg korang lihat, ia bersaiz 2cm; kaler bronze dan tebal...
Cuma saya tak minat sebab kat hook tu kene pusing utk kuncikan pin tu dari terkeluar <--(apa punyer ayat ni..-__-")
Harap korang faham apa yg saya maksudkan...

Saya cuma beli 1000 biji jer... sbb 1st time deal ngn supplier ni....


Setiap pack ada 100 biji...
OLeh sebab nk let go dgn cepat jadi tawaran saya ialah...

RM10.00/ pack (100biji) - tidak termasuk postage....
Iaitu 10sen sebiji

Minimum pembelian ialah 100biji...

Saya nk dapat balik modal ni utk borong semula pin yg sebenar yg saya mahukan....


Pin ni masih ada, cuma dah kurang....

Sape nk sila email saya kat asema84@gmail.com...

Mekasih....

Wassalam... 



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama