HP STRAP CLASP (High Quality)

SAlam...

Ramai yg request HP strap yg ada clasp...
Tapi saya tak jual yg ada clasp..
Bukan sebab takde... Ada jer....

Tengok ni....

Ni la clasp yg korang nak kan... ^_^


Saya tak jual bukan sebab takde...
Sebabnya clasp yg saya dapat ni harganya tinggi....
Setinggi kualitinya jugak...

Clasp ni sangat berkilat, berat dan keras...
Korang gigit2 mesti takkan bengkok punyer....
Jadi takkan ada masalah clasp ni akan patah...

Masalahnya ialah ia mahal sket....

15sen sebiji
RM1.50/10pcs

Sorry, yg ni mmg takleh bg kurang dah... 
Tapi saya jamin. kualiti TIPTOP!!!

Okey...
Mulai post ni sehingga Ahad; saya nak buat Marathon Post...

Marathon Post sempena nk update kesemua items yg available kat Asma Felt Box sekarang...
Yep...
Byk brg dah restock sejak bulan lepas, tapi semuanya masih unpacked sehinggalah baru2 ni saya buka seme kotak dan stat susun sket2...

Kebanyakannya barang2 yg sama, cuma mungkin ramai yg tak tau barang apa sebenarnya yg available dan barang mana pulak yg dah tak available lagi...
Ni semua silap saya sebab tak update blog...
Starter Pack pun dah berubah kandungan, tapi saya belom update lg...

Baik la...
Marathon bermula dari sekarang.....

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama