Gift for Jo

Salam...

Hal ni dah agak lama berlaku, tapi baru sekarang saya poskan kat sini...
Saya dah jahitkan sesuatu kepada sorang blogger yg saya kagumi, iaitu Jo Qusary....
Dan hadiahkannya pada hari lahir beliau awal bulan ni..
Huhuhuhuhu...

Actually ni 1st time saya jahit plushie, jadi ia tak begitu menjadi la sangat...
Takpe la.. Yg penting ikhlas kan.. :D


gambar ihsan dari blog beliau...

Untuk pengetahuan korang, CITERJO ialah satu2nya blog yg saya follow setiap entry kerana setiap entry beliau amat menarik dan lain dari yang lain....

Kini tinggal setahun lagi sebelom beliau meninggalkan dunia blog...
Ia agak menyedihkan; tapi setiap yg berlaku ada penghujungnyer...

Dan Jo, aku sentiasa menyokong ko walau apapun keputusan yg ko buat...
Asalkan ia memberikan ko kebahagiaan..

Wassalam....


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama