Acrylic Felt

Salam...

Untuk pengetahuan anda, masa utk saya online dah sangat limited, begitu juga dgn masa utk saya packing barang...
Skrg saya cuma mampu online pada waktu malam dan bukannya setiap hari...
Kalo nk citer sebab berlakunya hal yg sedemikian, ceritanya sangat membosankan dan akan membuatkan anda tertidur like a baby; jadi let me keep it to myself...

Saya minta maaf sebab tak dapat reply email on the spot, dan kadang2 tak dapat post barang pada waktu yg ditetapkan... Masa saya agak fluctuated; tapi dalam masa yang sama perlu commit pada hal yg satu lagi tu jugak.. Dan dah agak lama tak buka FB.. Tak tau la byk mana mesej kat dlm tu.. Dan entry ni pun di post oleh orang laen walaupun saya yg menaipnya... (Mekasih Encik Orang Laen.. ^_^)

Saya baru je beli phone baru, iaitu Samsung Galaxy Mini; tapi malangnya saya tak reti guna...
Tujuan beli phone ni ialah supaya dapat reply email dan check FB at anytime macam dulu...
Tapi nampaknya saya tetap takleh online...

Ya, sebab area saya berada ni tiada wifi...
Namun lepas saya sumbat Celcom Broadband pun masih tak dapat...
Ntah la.. Mungkin saya memang jenis malang kot...
Kene pegi balik kedai tu dan minta dorang settingkan...

Tetiba rasa macam sangat out-of-date sebab terkial2 pakai phone ni...
Ditambah pula dgn adik saya cakap, "Seme phone pun dah touch screen la skrg.."
Owh.. Yeke... HUhuhu...

Okey...
Acrylic Felt dah lama sangat dah sampai tapi saya baru je sempat lipatkan mereka...


Ini la mereka tanpa flash...


Ini pula mereka bersama flash...

Ini ialah versi sample, jadi saya cuma ada 10 pack jer...

Harganya RM25 (termasuk postage)...
Dalam setiap pack ada 10 keping iaitu satu keping setiap warna dan ada 10 warna semuanya...
Setiap keping saiznyer 23x25cm (cam biasa la..)
Warna semenyer seperti di atas....

Acrylic felt ialah felt jenis lembut dan gebu...
Ala2 cam wool felt gak la kot; tapi texturenye lain sket....

Yg ni sape cepat dia dapat ea...
Kira sape bayar dulu dia dapat la, sebab ada 10 pack jer..
Dun worry, saya akan order lagi kalo ada sambutan.,..
Sebab saya sendiri pun sangat suka guna acrylic felt ni berbanding polyester (kalo nk wat keychain dan plushie)...
Kalo wat purse; polyester felt jauh lebih sesuai...

Okay, nnti saya update pulak buttons yg baru sampai tu...
Ada 2 jenis button yg baru, button lain adalah sama sepeti yg tersenarai dalam page BUTTONS
Dan ada beberapa lagi craft material yg baru..

Ada masa online nnti saya update yer...
Mekasih seme kerana sentiasa support saya....

Wassalam...



2 Ulasan

  1. salam asma..nak tanya cket..saya nak beli yg acrylic felt tu..sbb saya cadang nak buat mcm bantal..saiz bantal tu lbh kurang kertas A4 la..brp byk saya kena beli ye?saya ade submit order form td..yg guna nama Nurul Adillah..tp x tambah lg order utk acrylic sbb x tau banyak mana patot beli..kurang arif and need some help here.. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. SAlam... Owh. Saya ada reply td...
      Saiz acrylic felt ni 25x25cm..
      Utk bantal saiz A4 dah lebih kurang saiz felt ni cuma maybe A4 lebih panjang beberapa cm...

      Utk sebiji bantal cukup 2pcs je (tak termasuk corak)..
      Biasanya corak saya suka guna polyester felt sebab senang potong dan bentuknya jadi cantik.

      Harap info ni membantu.. :>

      Padam
Terbaru Lebih lama