Nk jadi Normal...

Salam....

Yep! Kali ni saya rasa saya ni betul2 teruk...
Nk tau kenapa...
Cer tgk jadual idop saya di bawah ni:

11pagi : Bangun tido...
.
.
.
.
.
. (skip bahagian ni sebab boring sgt nk baca..)
.
.
.
.
.
.
.
.6.30pagi: Tido...

Wokep... U get the idea... Amalan idop yg sangat tidak sehat...
Saya dah berusaha sedaya upaya utk tido kul 12mlm dan bgn 6pagi... Tapi masih tak berjaya...
Tiap kali masuk tdo kul 12 mlm, mesti tak dapat lelap...

Pastu cuba kira kambing biri2, tapi masih tak dapat lelap..
Golek2... Guling2.... Masih takmo lelap...
Kul 4 pg bru start ngantok... dan kul 5 pagi baru lelap...
Esok paginya bangun kul 11 jugak!

Dari masuk tdo kul 12 tp x dpt tdo smpai pukul 5 pgi dan bgn kul 11 jgk, baek saya wat keje smpai pagi  baru tdo, betul tak...

Hadoi....
Camne nk jadi normal ni.... T___T

Saya kene buat sesuatu!

Mulai esok, saya kene make up my mind yg my business wajib start beroperasi pada pukul 9pg...
So kene siap2 mandi, makan seme dan start jaet, atau baca email, atau apa2 je la yg berkaitan dgn craft kene bermula pada pukul 9pagi.. Faham tak....

Walaupun faham, tapi masih susah nak buat.. Apa laaa... T__T

Untuk menjayakan operasi ini, saya telah menyediakan radas yg secara logiknya berguna....


TAU!!!

Arini ialah 28hb, so 28hb 10 nnti kita tgk brape byk singgit yg terkumpul...
Seme yg terkumpul ini akan dibuat aper ek...
Yg pasti saya tidak akan dapat memanfaatkannya utk diri sendiri...
Tau....!!!

Untuk memastikan saya betul2 buka kedai kul 9 pagi, setiap hari kul 9 pagi saya akan update status FB saya.. Kalo kul 9 pagi belom update lagi, confirm sy masih dibuai mimpi dan wajib didenda...

Alamak, cam susah jer...
Tapi kalo tak susah tak buat...

CHAIYUK2!!!!

Wassalam....


2 Ulasan

  1. Good Luck... :)

    Harap2 xbyk la hasil tabungan "tabung denda" 28hb 10 nanti yer...

    BalasPadam
  2. HUhu.. HArap2 camtu la..
    Tp dh RM2.00 dh msuk tabung tu.. T__T

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama