Hilang......0_0

Salam....

Saya rasa, saya ni agak teruk la jugak..
Sebab saya tak spend time utk comment kat mana2 blog yg saya singgah...
I'm a good loyal silent reader...
Dan mengejutkan jgak bila blog ni mcm sunyi sepi je kan, takde org lalu lalang; tapi bila check stat, alamak.. cam tak caya jer..
Huhu.. ramai jgk yg kunjung ke blog oren ni ek...
Mekasih2 seme...
Cayang korunk.. MUah!

Baru2 ni Asma-Felt-Box agak kelam kabut gara2 Buku Order yg saya catitkan kesemua order dah hilang...
Huwaaaaaaa.....!
Tapi takpe....
Memandangkan saya ialah Orang Super Saiya; I know that I can overcome this prob...
Buktinya ialah 80% dpd stranded order yg tidak diketahui siapa punya telah berjaya diposkan..
Dan tinggal lg 4 items yg belom dipos... dan 2 lagi belom diketahui sape punyer... T__T

Takpe la...
Dah wat silap kan.. Tanggung sendiri la akibatnya...


Tengok! Felt saya dah tinggal byk ni jer lagi....

FELT! FELT! Cepat la sampai....
Saya panik niey....

Coming soon: Acrylic Felt...

Wassalam....




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama