Yippi!!!

Salam...

Yippi!! Yippi!!
Saya wat magic...
Tengok!
 NI adalah gambar asal sebelom magic dilakukan...

Dan ni pula gambar lepas buat ,magic...


Yippi! Yippi! Yippi!

Kalernya dh nampak lebey enhance berbanding gambar yg pertama tu kan..
Huhuhu...
Suka! Suka!
Guling2 keliling umah...
>____<

Ini seme adalah jasa DEWI 
Ya, mungkin beliau telah turun dari syurga demi menyelamatkan saya...
(Tetiba teringat kesah Son Wukong ngn Dewi Guanyin..)

Inilah nasihat yg telah saya terima dari Dewi...


Baiklah Dewi...
Saya telah menerima nasihat awak dan lihatlah hasil yg membanggakan ini... (kembang semangkuk.)
HIhihi...

Sebagai hadiah, terima la flying kiss dari saya ni...
MUUUUUAAAAAHHHHHH!!!

Flying kiss ni maybe sampai esok, bergantung kpd jarak dan kelajuan serta arah angin...
Dan memandangkan berpuasa, flying kiss terpaksa menjimatkan tenaga dgn terbang pada kelajuan 40km sejam; serta melalui jalan lama utk mengelakkan tol demi menyimpan wang utk bg duit raya kat bebudak sempena hari raya nnti...
Harap maklum...

Huhuhu...
Mekasih bebanyak Dewi... 
>__<

Wassalam....

2 Ulasan

  1. HAPPY kerana telah membantu :)

    kalau rajin godeh2 la lagi photoscape tu....mcm2 ada :)

    BalasPadam
  2. HUhu..
    Tu la.. Ni baru 2 perkara yg sy tau guna photoscape..:P

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama