Gitar Felt

Salam...

Saya tak sedar pun bahawa hari ini ialah hari Ahad...

Setiap hari rasa cam hari yg sama jer.. Takde beza...

Dan saya pun tak ada sebab utk bangun dari tidur...

Ini ialah GITAR...

Tapi bagus jugak, maybe bulan puasa ni ialah waktu yg bole berehat sket....

Wassalam....


Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
misstrah
AUTHOR
7 August 2011 at 23:59 delete

comel tuh gitar versi akk! =)
oh ye,wlaupn da sminggu brpuasa,ttap nak ucap,slmt berpuasa kt akk..hehe..(lmbt sket sbb bz)

Reply
avatar
8 August 2011 at 14:59 delete

Huhu...
Ye ke comey.. Ni pun pening cari design.. HIhihi...

Mekasih.. Akak pun nk ucap Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka satgi... >_<

Reply
avatar
nurul izzan
AUTHOR
9 August 2011 at 17:26 delete

saya sgt kenal dgn gitar ni sbb saya yg memilikinya!! haha!
tengkiu kak asma!

Reply
avatar
9 August 2011 at 19:44 delete

Huhu..
Kan.. kan..
Dah lama siap tapi baru nak upload.. :P

Reply
avatar