07/08/2011

Gitar Felt

Salam...

Saya tak sedar pun bahawa hari ini ialah hari Ahad...

Setiap hari rasa cam hari yg sama jer.. Takde beza...

Dan saya pun tak ada sebab utk bangun dari tidur...

Ini ialah GITAR...

Tapi bagus jugak, maybe bulan puasa ni ialah waktu yg bole berehat sket....

Wassalam....


4 comments:

  1. comel tuh gitar versi akk! =)
    oh ye,wlaupn da sminggu brpuasa,ttap nak ucap,slmt berpuasa kt akk..hehe..(lmbt sket sbb bz)

    ReplyDelete
  2. Huhu...
    Ye ke comey.. Ni pun pening cari design.. HIhihi...

    Mekasih.. Akak pun nk ucap Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka satgi... >_<

    ReplyDelete
  3. saya sgt kenal dgn gitar ni sbb saya yg memilikinya!! haha!
    tengkiu kak asma!

    ReplyDelete
  4. Huhu..
    Kan.. kan..
    Dah lama siap tapi baru nak upload.. :P

    ReplyDelete