FELT CRAFT CLASS FOR BEGINNER (BETA VERSION)

Salam...

Saya merancang utk buat Kelas Felt Craft for Beginner..
Khas untuk korang yang tak pernah terlibat dengan menjahit dan berkraf dengan felt..

Punca idea ini ialah kerana dapat beberapa request dari korang yg beli starter pack dan korang yang baru nak cuba-cuba felt craft ni...

Oleh itu saya akan mengadakan Informal Felt Craft Class for Beginners (Beta Version)...


Tarikh: Mungkin Sabtu atau Ahad (tarikh tak pasti la)
Masa: Pagi kot...
Tempat: Rumah saya atau sewa tempat
Yuran: RM80 (kalo kat umah.. Kalo sewa tempat, kene up lg la akot..)
Deposit: RM40 (tak hadir akan dikira burn)


Maximum peserta: 5 orang...
Bahan2 disediakan.


Peserta akan menerima:
1. Mini Starter Pack
2. Template
3. e-book (Felt Craft for Beginner - akan di email selepas pembayaran deposit dibuat)


Dalam kelas ni peserta akan diajar:
1. Jenis2 jahitan dalam felt craft
2. 3 Mini Project: Felt Keychain, Felt Hair Clips, Felt Brooch

Tujuan saya buat kelas ni adalah utk korang yg tak tau menjahit tapi nak sangat buat felt craft..

La ni tgh siapkan e-book modul tu dan cari tempat yg sesuai...
Sape2 ada idea tempat yg sesuai bgtau la yer...

Dan sape2 yg nak register, sila email saya kat asema84@gmail.com...
Kalo dah cukup 5 org, bole la buat terus secepat mungkin.. <-- (tiba2 bersemangat).. HUhhu....

Mekasih... :)


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama