Asma is Back! Yeah, baby...

Salam...

Saya baru je kembali dari Shah Alam...
TAkde apa nak komen, cuma saya sangat seronok sepanjang 5 hari kat CIAST tu...
Walaupun kunjungan dari org ramai kurang menggalakkan, tapi dapat kenal byk tempat dan belajar naik bas dan guna touch n go dan taxi bermeter.... HUhuhu...

 NI antara keychain yg saya wat khas utk konvo CIAST; tapi tak pergi pun...

Mungkin bg korang cam pelik je hal naek bas dan guna touch n go pun nak citer..
Memang, sebab kat Kuantan takde camni.. Kat tempat tinggal saya pun takde bas awam, dan taxi kat sini tak pakai meter.. Kad touch n go pun ni kali pertama pegang.. Huhuhu...

Paling kelakar, time nak sentuh kad tu, saya terpinga2 sebab tak tau nak sentuh kat mana dan bahagian mana kad tu yg perlu disentuhkan...

Hahaha...
Dan yg paling best ramai org ingat saya student, pdahal dah tua dah..
Maybe sebab bawak bag pack kot....


Ni sebelah belakangnya pulak...
Saje je letak gambo ni, sebab boring plak entry takde gambo...
HUhuhuhu....

Okey, sepanjang 8 hari kat Shah Alam; ada byk sgt brg2 sampai...
Ada buttons bunga, star, dan buttons love...
Ada reben..
Ada felt...

Esok la saya upload ek...

Dan esok saya ada banyak sgt keje nk dibereskan...
Sesiapa nak order felt ke, atau apa2 je; sila la berbuat demikian...
Saya tengah sangat bersemangat sekarang...

YeeeeeHaaaa!
Andre! Andre!

Wassalam...


2 Ulasan

  1. Ribbon grossgrain ada 2 jenis ni jer...
    Yg bunga2 dan polka dot.. Dua2 ni saiz 1cm... Nk ke...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama