Mr Smiley dan HP Pouch macam2 design...

Salam...

Sepatutnya order felt Isnin ni, tapi nampaknya tak sempat...
SO saya baru je order felt 5 minit yg lepas...

Woooooo... T_____T
Felt naik harga...
Erm.. byk gak naiknya...
Agak melukakan hati...
Apepun, saya tetap maintainkan RM1.50 sekeping....
Kedai2 kraf kat bandar ni jual RM2.00 sekeping...
Patut ke saya naikkan ke RM2.00<---(tak patut, tak patut..)

Ni brg2 yg saya buat utk adik sepupu saya minggu lepas.. Baru skrg nk upload...

 Weee... Jgn la tengok saya..
Malu la...

MAlu la sangat.... :P

Ni pula HP case...
Ni pun buat rushing2 gak ni...


Design sama gak ngn yg dulu.... 

Haha...
Memang watermark saya tu sangat tak kreatif dan menyebok..
Tapi saya suka... :D

Sekarang Asma's Felting Box dah ada lagu tema...
Lagu tema cedok jer ni...
Nak dengar, pi kat sidebar kiri, atas sekali...

Kenapa lagu ni, sebab saya selalu excited bila nampak posmen dan van poslaju...
HUhuhu...

Wassalam...

2 Ulasan

Terbaru Lebih lama