Project: 100 Items for RBT Booth..

Salam...

INi adalah simple design utk HP Case...
Actually dah lama da ni, tapi baru nk upload..
Byk lg yg belom upload dan byk lagi yg tak sempat amik gambo...




Utk Hari Belia Negara kat Putrajaya nanti, saya tak perlu buka booth..
Sebabnya, groups saya iaitu Right BRain Thinker (RBT) dah decide utk buka booth for the groups...
Ada antara ahli yg duka area sana bersetuju nk sewa n jaga booth tu, manakala saya pula salah sorg ahli yg akan menyumbangkan barang...

Wah! Sangat excited...
Actually, saya nk join jaga booth kat situ (sebab saya kan mmg suka menyebok); tapi tak bese area Putajaya dan peruntukan buat masa ni kurang mengizinkan.. Jadi saya akan bg barang je la... Harap2 semenye akan berjalan dengan lancar...

Oleh itu, my next project ialah:
100 items for RBT's Booth for Hari Belia Negara...
Akan update items kat sini daily...

CHAIYUK!!!

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama