Amarah Saya...

Salam....

BERITA HANGEN!!!!!!!

Sebab upah org jahet seme pun failed...
So upah potong je la... Jahet biar sy buat...

 Ini adalah hati yg telah dipotong oleh salah seorang pembantu saya...
Jumlah mangsa ialah seramai 80 dan ke atas...

 Ini ialah hati saya --> yg saya potong... (comey tak..)

 Yg atas sekali tu ialah hati saya...
Yg bawah yg ramai2 tu ialah hati pembantu saya...

 Yg tengah tu hati saya... Yg tepi2 dia tu bukan hati saya....
Sila lihat bentuk bahu masing2...

 Yg tengah tu hati saya... Yg tepi2 tu bukan...
Sila lihat bahu dan lekuk atau celah masing2...

 Yg tengah tu hati sy.. YG tepi2 dia tu hati org lain...
Sila lihat celah masing2...

 Tak sanggup nak tengok dah....
Tak sanggup nk tgk dan cakap apa2 dah...

Org ramai duk suggest supaya cari pembantu utk mempecepatkan proses...
Sy dah cari dan dah rugi...

Saya tak tau nk cakap apa dah...
SAYA SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT MARAH...

Wassalam...


9 Ulasan

  1. mmg tak leh nk kata apa2 dh..byk2 sabar ya.

    BalasPadam
  2. Kak Zai: A'ah.. Sabar je la...

    Rosputih: Bole alter, tp kalo kene alter baek akak gunting sndri... :(

    BalasPadam
  3. baik mntak sy gunting.hehe ter over lak.tp sy duk jauh-pekan bndar diraja nuh.
    suke tgk blog awk.
    sy baru nk berjinak2 dlm felt.tp xde yg menyokong :(
    sbnrnye sy mmg teliti.nk gunting pon slow motion jek.ade buat 1 love.pink n biru awn.cantek tp xsempt nk uplod.eh pnjang lak komen.sbr byk2

    BalasPadam
  4. Duk Pekan ek... Dlm stengah jam la dari sini..
    Sy dulu pun takde sape yg sokong.. Dorg anggap sgt mengarut2 jer.. Tp takpe.. Xde org skong pun bole jadikan sbg hobi...

    Especially time tensen2, lagi la seronok buat craft, bole release tensen skit2..

    Ada masa share la hasil kerja awak kat blog.. Menjahit dgn hati akan buat craft tu lebih menarik...

    >_<

    BalasPadam
  5. hurm...LP, bila kita upah orang, dorang buat kerana upah..bukan kerana passion...macam crafters, buat kerana passion kan..so kita akan jadi sangat2 teliti...

    mcm AIM pun, kadang minta tlg husband potongkan- alhamdulillah, sbb dia ikhlas membantu, so hasilnya perfect...

    BalasPadam
  6. Bestnyer dapat husband yg sama2 leh join wat craft.. Nak cari yg camtu jgk la...

    SY pun mak n adik ada tolong sket2.. Naseb baek jgk dorg ada.. Kalo wat sorg, maunyer pengsan., HUhuhu.. :P

    BalasPadam
  7. mmg tensen..
    pnh gak dlu...kawn2 nk tlg...(utk projek keusahawanan)
    ada yg jenis tak phm yg dia tak de seni..tp msh nk menolong...habis material sy T__T nk menegah...risau terasa. mjur tak la byk sgt..

    balik bilik, kena wat semula T__T

    BalasPadam
  8. Haha.. Sy pun penah..
    Tapi tak sampai ati nk cakap dorg wat tak elok.. Senyum je la.. Pastu senyap2 alter kesemuanya semula... Mmg nanges.. T__T

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama