Bunga2 di Taman Itam Theme...

Salam...

For the 1st time in my life, saya buat External Hard Disk Cover...
Cam terpinga2 je buat, sebab saya sendiri pun tak pernah ada external hardisk...
Ukur punya ukur, congak punya congak... akhirnya berjaya gak siapkan...

Jom, cekidaut!

 Tada!
Lyana nk corak yg sama cam tissue cover Siti...

 Ni plk bahagian dalamnya...
Double layer...

Dan Lyana nak pendrive cover yg corak senada...
Sebab kecik sgt nk potong bunga, so saya letakkan button...
Hope u like it...

TO Lyana: Kalo cover2 ni tak muat @ tak puas hati dgn corak atau hasilnya; sila pulangkan kembali dan saya ganti dgn yg baru... 
Kalo ada apa2 nak komen pun, sila inbox saya. Supaya dapat improve skilss and service pada masa yang mendatang....

Wassalam...

P/S: Lyana dapat harga istimewa sbb beliau adalah customer pertama for this season.. Thanx Lyana... >_<... 


3 Ulasan

  1. suka tgk corak beetle tuh...comel...

    BalasPadam
  2. lau bleh asma mtkla dimention x-hardisc tu dulu. sy biasanyer mtk dulu. pastu ms wat design tu bajet2 la tbl kain then br gunting2,...hehe... anyway, comel n .byk kemajuan.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama